Fajne, z czekiwanym przekazem, zrobione jak należy zdjęcia są potrzebne i w firmie i w życiu osobistym. Fotograf wykonując zlecenie powinien sobie poradzić wszędzie tam, gdzie wymaga tego sytuacja.
Fotografie mogą stanowić doskonały element budowy wizerunku, jak i archiwizacji działalności komercyjnej. To także doskonały sposób na upamiętnienie ważnych momentów czy wydarzeń w życiu każdego człowieka. Praktyka pokazuje, że w przypadku fotografa zwykle liczy się klasyczne wyczucie estetyki, choć zajmując się tym zawodowo, powinien znać bieżące trendy.
Czytaj więcej...
Atrakcyjne fotografie w świecie komercji to połowa (jak nie wiecej!) sukcesu.
Elementy bez których trudno wyobrazić sobie jakiekolwiek materiały promocyjne, klient "kupuje" oczami. Obrazy odpowiadają za pierwsze wrażenie, od którego w dużej mierze zależy decyzja o kupnie. Warto pamiętać, że ładne zdjęcie to o wiele za mało. W przypadku fotografii produktowej oprócz estetyki ważne jest, aby fotografia realizowała konkretne cele i zakładany przekaz.
Czytaj więcej...
W przypadku fotografii komercyjnej, to, co wykonamy apratem fotograficznym, poddawane jest mniejszej lub większej obróbce graficznej. W reklamie zawsze liczyło się kreatywne podejście do zdjęć, i w tym wypadku dalsza obróbka to stały, "normalny" element procesu graficzno-fotograficznego.
Wprowadzenie zmian w fotograficznej 'surówce" zwykle jest koniecznością, kiedy chcemy wydobyć z wykonanego ujęcia jak najwięcej zasadnego przekazu.
Czytaj więcej...